Äntligen över!

Jag försökte hålla mig vaken fram till att Mohamed Merah-historien var över, klarade mig fram till 06:00, blev sedan för trött. Nu har jag iaf vaknat och har förstått att monstret i Toulouse är död, väldigt skönt att det är över, speciellt för mig och alla andra toulousains.

Att gärningsmannen är död var inget jag önskade, jag föredrar alltid att brottslingar står till svars för sina handlingar. Jag ser också döden som en enkel väg ut om man jämför med folkets hat och ett livslångt fängelsestraff. Mina spekulationer i ett tidigare inlägg var iaf inte så långt ifrån vad som hände. Nu lägger vi oss denna händelse bakom oss, men vi glömmer den aldrig.



Jag ska nu ta tag i min träning, måste gå upp 5 kg på 1-2 månader för att sedan köra en deff innan sommaren. Om detta kommer gå får vi se, men jag ska iaf köra hårt nu ett tag. Jag har varit alldeles för lat den senaste tiden och detta är det slut med. Massa mat och mycket träning är det som gäller ett tag framöver, självklart lite kosttillskott också.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0