Mohammed Merah

Dagen började med ett jag surfade in på dagens nyheter och fick läsa det här. Jag blev väldigt förvånad när jag förstod att den huvudmisstänkta och troligen skyldiga för skjutningarna i Toulouse var en algerisk ung man tillhörande terroristorganisationen al-Qaida.

Jag har hela tiden trott, precis som många andra att det var en högerextrem idiot som var skyldig. Detta stämde ju verkligen inte, istället var det en hjärntvättad islamistisk fanatiker.

Om Mohammed Merah är den skyldiga så är jag väldigt glad för att polisen har hittat honom, de har inte fångat honom ännu men det är bara en tidsfråga innan han ger upp. Nu kan folket i Toulouse snart andas ut och folk behöver inte längre gå runt och oroa sig.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och dra till universitetet, 3 timmar för sent.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0